dimarts, 5 de gener del 2010

Artistes de circ, per Miri4 (il·lustració Mary Hall)


Artistes de circ

Viscaaaaaaaaaa!, ja han vingut els Reis!!!. He estat a punt de llevar-me aquesta nit, però he sentit un soroll i... em penso que eren ELLS, menjant-se els torrons i les neules... . Jo ja sabia que no els agrada trobar ningú llevat i per això no m’he mogut del llit fins que s’ha fet de dia. He anat a despertar els pares, i he sortit a veure si m’havien portat el què els havia demanat: sorpreses!. He estat de sort, me les havien deixat al costat del pessebre: un monopatí vermell, un io-io, una pilota i un gatet de veritat!. Com que no em decidia, he començat a jugar amb tot alhora: el io-io en una mà, el gat a l’altra, la pilota fent equilibris sobre el peu i alehop!, enfilada al monopatí passadís amunt- passadís avall. Potser quan siguem grans, serem artistes de circ, el gat i jo.

1 comentari:

bajoqueta ha dit...

Ha d'aprofitar tots els juguets jajaja