dimarts, 22 de juny del 2010

La catifa voladora, per Miri4 (il·lustració de Pixy Potts)


Si la meva catifa fos voladora podria viatjar per tots els continents. Aniria a Àfrica a veure les girafes i ballaria seguint el so dels timbals d’alguna tribu o tastaria els dàtils sota una palmera. A Oceania, saludaria els aborígens, jugaria amb els cangurs i aprendria a fer música amb el diggeridoo. A Amèrica del Nord, des dels inuits fins als mexicans, tots serien amics meus. I seguiria viatjant fins a Amèrica del Sud, passant per la selva amazònica i per molts poblets i ciutats de tots colors. Si la catifa em dugués a Àsia, veuria la festa d’any nou de la Xina, podria tastar el te i l’arròs cuinat amb moltes espècies i em faria una foto amb un ós panda. De tornada a Europa veuria la Torre Eiffel, passejaria en gòndola per Venècia i em banyaria a les platges de la costa mediterrània...
-Mare, quan anirem de vacances?

2 comentaris:

La Meva Perdició ha dit...

Molt bon ús, per aquesta catifa màgica. ^_^

+3 MIRIQUATRE ha dit...

Gràcies!