dijous, 18 de juny del 2015

Oh! sorpresa! (©il·lustració Tammie Lyon,© text Mireia Muñoz)


-      -  Oh! Quina sorpresa! ...Però com pot ser? A la capsa foradada d’en Pere (que vaig amagar per no veure els cucs horrorosos que hi tenia com a mascotes), ja no n’hi ha cap de cuc. Me la va regalar perquè tingués un record seu durant les vacances i no li vaig dir res perquè no volia que s’ho prengués malament...però a mi els cucs em feien fàstic. Per això vaig amagar la capsa sota l’armari. Jo li vaig regalar una cullereta que havia pescat a la bassa , vaig pensar que a ell li agradaria veure com es converteix en granota.
     Avui he ajudat a netejar la casa i he passat l’aspirador per sota de l’armari...i sense voler he tombat la capsa dels cucs...ai,ai,ai!!!Doncs els cucs ja no hi eren. La tapa de la capsa ha caigut i unes boniques papallones han començar a volar i s’han escapat per la finestra. Segur que han anat al jardí a veure les flors de tots colors que hi ha per tot arreu.
      Li hauré de dir a en Pere. Quin regal tan preciós!!!